13 Şubat 2011 Pazar

Bab@mmmm geliyor..ve geldiiiii

Evettt sonunda cumartesi geldi ve ben babama kavuşuyorum ...çok özlemiştim babamı.Babam turizm fuarına katılmak için İstanbula gitti perşembe günü ve cumartesi dönecekti.O gün geldi çattı.Ben cumartesi sabah uyandım bir güzel kahvaltımı yaptım, biraz ağladım çünkü köpek dişlerim çıkıyor ,biraz güldüm ,biraz dans ettik annemle(annem bu aralar edith piaf ve buika'ya kafayı takmış durumda sürekli bu ikisini dinliyoruz ezberledim anne artık değiştir :) ), biraz ordan biraz burdan derken dedemle buluşma vaktim geldi çattı.

Sıtkı dedem benim en yakın arkadaşlarımdan biri.Dedemle haftanın belli günlerinde gezmeye gidiyoruz.Cumartesi günü de otele gittik.Oteli kontrol ettim herşey yolunda baba merak etme :) Orada kalite kontrol işlerim bittikten sonra eve geldik çünkü adana'ya babamı almaya gidecektik.Ben bu arada uyku moduna geçtim gececektim ki uykuya switch yaptım artık dayanamadım.Ben evde yatağımda uyurken gözümü bir açtım ki adana'da havaalanında ve teyzem var karşımda.Teyzem ve anneannemde adanadaydı şansa bak ki onlarla da karşılaştık.
O arada babacım aradı ve uçağının indiğini söyledi.Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee işte babam karşımdaydı biraz uyku sersemliği biraz özlemle babama baka kaldım.Bir güzel öpüştük koklaştık hasret giderdik.Oradan da adana'ya gelipte her zaman yapılan şey nedir??????????????????? Tabii ki Yüzevlerrrrrrrrrr de kebap yemek.Hmmmmmm hmmmmm hhmmm bir güzel yemek yedik.
O arada Nazlı teyzem geldi ve biraz özlem giderdik.Nazlı teyzem her zamanki işvesi edası ve kokoşluğu ile arzı endam ederek geldi,annemlerle kahve içtiler biraz muhabbet derken ayrılık vakti geldi çattı.





Bu resimlerden de anlaşıldığı gibi nazlı teyzem ile su şişesi yuvarlamaca oynadık :)
Yine uyku ile geçen bir araba yolculuğu sonrasında gözümü bu sefer bir açtım babamın valizinin üstünde eve doğru gidiyorum.(Benim annem babam çılgın galiba biraz)


Home home sweet home.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder