26 Şubat 2012 Pazar

Bale'de bir minik chessnut :)

Eveeettt sonunda dört gözle beklenen bale deneyimimi bugün yaşadım:)Annem-babam benden heyecanlı ben şaşkın ilk defa bu kadar kız ile aynı ortamda kreş öncesi bir deneyim yaşadım...Ben çok eğlendim etrafta dolandım,dön dön döööönnndümmm,dans ettim ablalarla kutu kutu pense benzeri bir oyun oynadım,demirlere tutunup bacağımı kaldırdım,matlarla oynadım,müzik dinledim annem babam olmadan tek başıma yabancı bir ortamda takıldım.Kısacası çok ama çok eğlendim ama ders sonunda bale öğretmeni daha yaşımın küçük olduğunu ve bale için biraz daha beklemem gerektiğini söyledi : (  Anlayacağınız bale yalan oldu ammmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa çok yakında müzikli danslı bir oyun grubu açılacakmış ve bende ona katılacağım...Yakında orada ki maceralarımı okursunuz.Kendinize iyi davranın...Byesss







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder