7 Haziran 2011 Salı

Taklitçi Mamunnnn:)

Evet arkadaşlar anlaşıldığı üzere ben bu aralar herşeyi iyice taklit etmeye başladım ve bu konuda biraz ustalaştım galiba ki annnem sürekli elinde fotoğraf çekmeye çalışıyor ama ona bir poz dahi vermedim meraklanmayın.Bu taklitler arasından annemin en çok hoşuna giden  bir pepee de izlediğim zeybek oyununu oynamam (Evet ciddi ciddi zeybek oynuyorum) bir de mankenlerin yürümelerini taklit ederek yürümem.Ellerim de belim yerimde arkada bağlı yürüyorum .En kısa zamanda bu ikisi ile ilgili resimlerimi görecekseniz.Sevgi ile kalın.


P.S:
1: Ece teyzecim dedeni kaybetmene çok üzüldük ve acını paylaşıyoruz.Seni çok seviyorum.
2: Sevgili Mert bir an önce iyileş ve mangal'a gidelim.Seni de çok seviyorum canım arkadaşım.

2 yorum:

  1. Teşekkürler, ama anlaşalım Irmakcım!Bak ben ablayım AB-LAAAAAA :)))))

    YanıtlaSil
  2. aappplllaaaa apppllllaaaa da sen hala teeezzeeesin :) farkında olmasan da:)

    YanıtlaSil