23 Şubat 2012 Perşembe

Tuvalet Eğitimine Yardım :)

Tuvalet eğitimini tamamlamış bir canavar olarak sizin de benim gibi zorlanmadan bitirmeniz için yardımcı olmak istedim.Ben 2011 temmuz ayının sonunda bu eğitimi bir hafta gibi bir zamanda çözdüm başta biraz kaçırmalar oluyordu ama şu anda maşallahım var uzun süre tutabiliyorum çişimi.Çişimizzz tuvaletteee kakamızzz tuvalettteeee artık kimse yapmayacak altında ki bezeeeee :)Şu an için sadece gece yatarken yapıyorum o da deli gibi su içtiğim için doğal olarak da beztakıyorum. Ama bu çiş olayını çözerken annemle beraber tuvalette yaptığımız sohbetler ve en önemlisi tuvaleti-banyomu benimsemem oldu.Bunun için de en çok iş anneme düştü.Annem banyoyu stickerlarla süsledi,tuvaletin üstüne balonlar koymuş,benim ulaşabileceğim şekilde havluluğum,mickeyli havlum,hello kittyli diş fırçam ve macunum vb.şeylerle banyoyu süsleyip bana orayı benimsemem için elinden geleni yaptı.İlk başlarda bana civciv-ördek ya da lazımlık olarak bilinen tuvalet yardımcılarını alsa ve oraya yapmam konusunda ısrar etse de benim onların içine bebeklerimi ve bilimum oyuncaklarımı sokup yıkamaya eğilimiliolduğumu görünce vazgeçti. :) :) :) Yarın sizin için resimler çekip koyacağım umarımsizlere yardımcı olur bu fikirler ama benden tavsiye mumlu kurdeleli balonlu bir açılış çokkkkkk güzel oluyor....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder