21 Şubat 2012 Salı

Son bombam :)

Dün yine öyle birşey yaptım ki annem gül gül katıldı.Dün evimize temizlik için yardıma gelen Gülay teyzemiz vardı.Evi temizlemiş derlemiş toplamış tam da gitmek için hazırlanırken evi temizlediği bezleri balkon'a asmak için dışarı çıkmıştı.Bende fırsat bu fırsat balkonun kapısını kapatıp üstüne kilitledim:) Gülay teyze daha sonra kapıyı açmam için bana el kol işareti yapTI , bende karşısına geçip kahhkahhh güldümTeyze bana anneni çağır dedikçe ben anneci hhooorrpışşş hooorr pışş yapıyor dedim.Daha sonra teyze kapıya vurup anneme sesini duyurmaya çalıştı ama annemde babacı ile telefonda olduğu için ilk başta duymamış daha sonra dışarıdan geldiğini sanmış...Bakmış ki ses kesilmiyor ve ben sürekli annemi içeriye çağırıyorum aradan 10 dk geçtikten sonra geldi ve bir baktı ki teyssseeeeee balkonda donmuş.Artık teyze balkona çıkmaya korkuyor ::::)))))))))))) yaşasın haylazlıkkkkkkkkkkkkkk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder