26 Şubat 2011 Cumartesi

Kıymetlimssslerrrr ile bir p@zar

Evet bir pazar daha geldi ve çattı biz geleneksel pazar kahvaltımızı ailecek yaptıkdan sonra yine ailecek evimizi düzenleyip temizledik ondan sonra hazırlandık.Babam ve annem beni melek'i ve tuna'yı da alarak forumda ki playland'e gittik.O arada muku the teyzecik de bize eşlik etti.

  
Playland de binmediğimiz oyuncak kalmadı ilk önce uçaklara bindik.Ben melek ablamla bindim tuna ise yalnızdı.



 
Ben ve Tuna bowling oynadık..


Melek ablam sallandı hemde iki defa....
Biz oyun oynamaya dalmışken bir baktık babam ve onur amcam yok.Hep beraber aramaya koyulduk.Aaaaaaa nerede olabilirler diye ararken bir baktık ki bizim çocuk ruhlu dev babalarımız atari başında kendilerinden geçiyorlar...
Daha sonra da kendilerini basketbol oynarken gördük...Bu durumdan girişimci ruhu etkilenen şilay teyzem ise hemen yeni projelere imza atmaya karar vermişti ki Onur amca onun girişimci ruhunu engelledi ve projesi başka bahara kaldı....Sonuna kadar arkandayım şilay teyzeeeeeeee.Dediğim gibi binmediğimiz oyuncak kalmadı Hosta -Kıratlı aileleri olarak her bir oyuncaktan ayrı ayrı zevkle yararlandık.








Ama bunların hepsinin yanında en komiği Tuna'nın ve babamın ata binmesi oldu:) Evet yanlış duymadınız babam da bindi ata.İlk olarak at bildiğiniz dört nala sürülen ve gerçek bir ata bindiğinizde yapmanız gereken tüm hareketleri yapmadan hareket etmeyen bir oyuncaktı.Tuna bindi dizginleri sallıyoruz çekiyoruz attan tık yok eeeeeeee bunun üzerine babam atın tunayı tartmadığına karar verdi ve kendini atın üzerine attı.Başladı ddeeehh deeehhh diyerek dört nala gitmeye tam gaz giderken oradan görevlinin seslenmesi ile kendini attan attı.O görevli olmasaydı babam birinciliği alacaktı ama neyse başka bahara artık o da...
                                                                                                 
 
Güzel ve eğlenceli bir playland sonrası acıkan karınları doyurmanın en güzel yeri olan arpaç kasabında ki mangala gittik ve bir güzel mangal yedik.Orada bir güzel eğlenirken nereden bilebilirdik ki hastalığımızın temelleri atılıyor.Herşeye rağmen güzel ve eğlenceli bir pazardı.Sağlıkla ve sevgi ile kalın...

P.S:Ancak yazabildim bu yazıyı çünkü malum hastaydık.

3 yorum:

  1. süpersin komşu gerçekten güzel bir pazardı ama o yediğin hurmalar birgün gelir cırmalar olduk :( benimkierde daha henüz düzeldiler derken öksürükleri başladı ve sonunda bende hastalandım neyse boşver eeeee yarın ne yapıyos ;) yiyos içiyos para vermiyossss :)

    YanıtlaSil
  2. evet güzeldi ama hastalık üstüne hiç yakışmadı bizim tırnıkda öksürmeye başladı dün gece :( sana da tavsiyem hemen iğne yaptır benim gibi yoksa zor yarın ki önerim de evde birbirimize vicks sürüp mercimek çorbası içelim ve bol bol uyuyalımmmm :)

    YanıtlaSil
  3. önerini yeni gördüm komşu :) evde oturuyoruz ama benim çocuklar arıza vermeye başladı evdemi oturcaz çok sıkıldık demeye başladılar bakalım ne olcak :)

    YanıtlaSil