8 Şubat 2011 Salı

Forum-Alışveriş-Profiterol ve Bennnnn:)

Cumartesi günü Mersin'de olan güzel bahar havasından bizde yararlandık ve ben annem teyzem forum'a gittik:)Forummmmmmmmmmm seviyoruz burayı "acaba mersinde forum öncesi ne yapıyormuş insanlar?" klişe sorusu aklıma gelmiyor da değil.Neyse biz ilk önce Zara ya gidip biraz alışveriş yaptık bana güzel ciciler aldı teyzoşum:)Biraz güneşden faydalanmak için bir oraya bir buraya yürüdük sonra annemlerin kahve krizi tutunca kendimizi 20.cadde'de bulduk.Annemler kahve içerken oradaki garson abi bana bir tane profiterol getirdi.

 

 







Ben de onu bir güzel yedim desemde inanmayın biraz mıncıkladım daha sonra da elime gelen kremasını yüzüme krem sürer gibi sürdüm annem o arada fotoğraflarımı çekiyordu ve ben kameranın birden uçtuğunu gördüm:) Anne sakin ol yaaa calm downnnnn :)Oradan çıktıktan sonra anneannem ve büyük anneanneme gittim.Büyük anneannem bir lahana sarması yapmış ki sormayın yemede yanında yatır yani ama yemeden olmaz.Bir güzel yemek yedim sonra kendi kendime oyun yaptım.Evde küplerim var iç içe geçen anneannem de de bunları gümüşlerle yaptım.


 Bu da benim canım canım hamarat mı hamarat büyük anneannem.Seni çok seviyorum naannnannee :)
 Annem ile foto denemelerimiz.....


Hepinize iyi günlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ...............................



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder