3 Şubat 2011 Perşembe

happy b-day M€rt



Doğum günü hazırlıkları...


Evet anlaşıldığı gibi arkadaşım Mert'in doğumgünüydü.27ocakta aramıza katıldı geçen sene Mert.Bizde cumartesi günü Pınar teyzemin hazırladığı güzel bir partiye gittik .Gattini'de kutlanan doğum gününü ben pek hatırlamasam da annemin anlattığı kadarı ile güzelmiş.Ben nerdeydim peki????????Oradaydım ama hasta olduğum için ilaçların etkisi ile annemin ve babamın omuzlarında uyuyakaldım.Tabii en sonda kendimi araba koltuğunda uyurken buldum.Annem uyuyup uyandığım için bir daha uyumama ihtimal vermediği için arabamı yanına almayınca bende araba koltuğuna talim ettim:)


Ben uyurken annem babam enerji depolayıp,sıcak şaraplarını peynir eşliğinde içerek keyif yapmışlar.Güzel vakit geçirmişler .Doğumgününün sonlarına doğru babam dayanamayıp beni uyandırdı yoksa benim uyanacağım yoktu.Mert ile resim çekilme fırsatım oldu.


 Uykudan uyandım açımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

 Aaaaaaaaaaaaa mert sende mi burdaydın.........................
 Hosta and Dinçer family present......
Annecimmmmmmmmmmmmmmmmmm..............
Mert bu sene bedenen doğumgününde olsamda uyku ağır bastı pek etkin biçimde katılamadım doğumgününe ama seneye hep beraber coşarız :)İyi ki doğdun arkadaşım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder