31 Mayıs 2011 Salı

Yaşasınn Güven ve Milena ile bir gün daha

Her sabah ki ritüelimizden sonra yani uyanıp pppeeeepppeee diye söylenip pepee eşliğinde kahvaltımı yaptıktan sonra annişimle bir güzel balkon sefası yaptık annem kahvesini yudumlarken bir yandan da bana ırmak yapma ırmak birak diye sürekli söyleniyordu herhalde o çiçekleri koparmamam ve toprakları mıncaklamamam gerekiyordu:) neyse sonu banyoda ellerimin yıkanması ve tırnaklarımın fırçalanması ile bitti ya su ile haşır neşir oldum ya hepsine değdi....Ffffuuuuu ve ben ayrılmaz ikili annişşşş havuz bu hafta açılıyor çekeceğin var bendennnnnnnnnnn.........Daha sonra yoğurt yeme faslı ile birlikte uyku iyice bastırdı ve ben eeee eee eee  eeee yaptım eeennnnde.Misafirliğe gideceğimiz zamanalrda bir türlü uyanmak bilmeyen ben yine ve yeniden bundan şaşmadım ve saat 2 buçuğa kadar inanılmaz bir şekilde uyudum.Annişşşş çok şaşkın görünüyordu ama bir yandan da dinlenmiş olmanın haklı gururu vardı kendisinde.Ben mamamı yedikten sonra özge teyzelere gitmek için evden çıktık ama bu arada babacııığğııı beklerken bahçede biraz annişle dolaştık ve ben o çok lezzetli hormonsuz doğal yenidünya ağacını gördüm ve anneme direktifi verdiğim gibi annecik ağaçtan bana o lezzetli yummyyyy mamalarddan kopardı.Bende bir güzel mideye hüplettim.Daha sonra babası geldi ve ben arkadaşlarıma kavuşmak üzere yola çıktım.Özge ve İnci teyzem ile birlikte milena ve güven bizi kapıda karşıladı.Hep birliktebkavga dövüş itiş kakış güle oynaya evi bir güzel dağıtarak bir yandan da mama yiyerek mama dediysemde özge teyzemin yaptığı lezzetli pastadan 2.5 dilim yiyerek full enerji ile çok güzel vakit geçirdik.Her güzel şeyin bittiği gibi bugünde bitti ve biz tıpış tıpış eve geldik.Tabii ben eve gelir gelmez kankilerim melleee ve nununun yanlarına gittim biraz da orada deşarj olduktan sonra eve geldik.En son 22:00 civarlarında ben bayıldım.Size de iyi geceler banda da deliksiz tatlı uykular.OOOoooşşşcakalllllllııınnnnnn :)

P.S:Resimler yarına....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder