11 Ekim 2011 Salı

Çok bilen çocuk

evettttttttttt back again olmalıydı bu yazımız aslında.Uzun bir zorunlu tatilden sonra merhaba :) EVET ben ikinci yaşımı da doldurdum ve büyümüşte küçülmüş tabirine uyan bir çocuk oldum çıktım:)Nasıl mı?hemen anlatayım 2 gün önce annem bana çoraplarımı kirliye atmamı söyledi bende gittim çoraplarımı makinaya attım kapağı kapadım üstünede deterjanı deterjan bölmesine koydum tam çalıştırırken makinayı annem geldi ve çok şaşırdı anlamadım bunda şaşırılacak ne var bana çoraplarımı kirliye atmamı söyleyen sanki bir başkasıydı:) Daha sonra babacığım işe giderken anneme dediki bana bozuk verir misin bende koştum yerde bulduğum  bozuk parayı verdim annem babam şok anlamıyorum neden bu kadar şaşırıyorlar.Allah allah bende büyüyorum ve konuşulan yapılan herşeyi çok iyi anlıyorum.ANNECİĞİ BABACIĞI BEN BÜYÜDÜM :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder