21 Şubat 2011 Pazartesi

Cuma:Operasyon vakti

Evet cuma günü geldi çattı ve annemin uzunnnnnnnnnn zamandır şikayet ettiği sağ bileğinden ameliyat olma vakti gelmişti.Annem'de benim doğumundan sonra oluşan sinir sıkışmaları vardı ve bunlar da iki el bileğinde oldu :( neyse cuma saat ikide annem emin ellere teslim oldu ve 15 dakikalık bir mini ameliyat ile bu derdinden kurtuldu.


                                                       Annem ameliyatını beklerken...
O arada ben ne mi yaptım?Babam annemle beraber olduğu için ben dedem ile hastanenin yakınında olan özgür çocuk parkında sallandım,kaydım,orada kendime yeni arkadaşlar buldum hatta birtanesi de adaşımdı.Çocuklarla oynadım o arada teyzem ve babaannem de geldi ama hiç kimse kesmedi beni.Ve en sonunda mızmızlanmaya başlamıştım ki annemi gördüm.Hemen bastım çığlığı ,ağladım zırladım ve kendimi annemin kucağına attım :) Sonra evimize geldik.Evimizde de bir cümbür cemaat mailecek toplandık.Tabii bu duruma en çok sevinen ben oldum dayım,anneannem,babaannem,dedem,teyzem,babam ve annem.Herkesi bir arada görünce şımaran beni unutmamalıyız tabii ki.Cuma günü annemin sağlık sorunlarıyla geldi ve geçti.Bu yazımda resim koymuyorum ama en yakın zamanda bu anlattığım olayların resimlerini sizlerle paylaşacağım.Sağlıkla kalın...

3 yorum: