16 Şubat 2011 Çarşamba

Çarşamba çarşafa dolanırmış :)

Evet bir hafta da bitmeye yüz tuttu sayılır çarşamba bitti perşembe geldi bile ben bile anlamıyorum bu zaman nasıl geçiyor.Annem için nasıl geçiyor acaba hafta hiç anlamıyorum.Neyse geçeyim bu mevzuları bugün neler yaptığımdan bahsedeyim sizlere. Her zamanki sabah tantanasının dışında evde en son sabah 10:30 sularında kudurmam coştuğunda annemin yeterRRRRRRRRRRRRRRR diye çığlıkları ile kendimizi forumda bulduğumuzu hatırlıyorum.En son annemin bulaşıkları kurusun diye koyduğu o havluyu çekmeyecektim galiba :)Neyse hava güzeldi ve biz yine güneşli ve güzel bir Mersin gününde forumun tadını çıkardık.




Arkamda ki kar küresi mi desem ne desem anlaşıldığı üzere sevgililer günü için konmuş biz anne-kız beğendik sizde görün istedik :)






 Biraz alışveriş biraz dolanmaca derken beni bir uyku bastı ki sormayın.Ben uyurken o arada teyzem gelmiş ve annemle 20.cadde de keyif sürmüşler oooooooooooo kızlar ayıp ama beni uyutup keyif yapmak olmuyor :)Ben uykudan bir uyandım ki annem yok karşımda teyzem anne anne diye tam ağlayacaktım ki bir baktım annem arabada yeni aldığı fotoğraf makinasına dalmış.Bu arada annem çok mutlu oldu çünkü yeni makinasına kavuştu artık daha güzel fotoğraflarımı göreceksiniz.Neyse bir tantana ile eve geldik.Ben bugün melek ve tunayı görmediğim için annemle kankalarımı ziyarete gittik.Onları görmezsem içim rahat etmiyor.Neyse biz onlara onlar bize derken akşam oldu ve ben yine yoruldum ve uykum geldi.Ben kaçarrrrrr byessssss Perşembe perişan mıdır??Yarın bakacaz ona da :) Sağlıkla ve mutlulukla kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder