13 Şubat 2011 Pazar

Happy Sund@y

Cumartesi gecesi anneme zorlu bir gece yaşattıktan sonra pazar sabahı babam işe gitmek için 8.30'da kalktığında uyandık.Annneeee hhhmmmm hmmmm yyuumm yyuummm diyerek ona kaşarlı omletimi istediğimi söyledim.O da sağ olsun meyve suyumu içirttikten sonra bana Tarkan'ın öp şarkısı eşliğinde kaşarlı omletimi hazırladı ve yedim :)Babam gelmeden annemle babama güzel bir kahvaltı hazırladık.Kahvaltımızı yaptıktan sonra annemin forumda biraz işi olduğu için foruma gittik ben babamla dolaştım annemda o arada işlerini halletti.Sonra buluştuk ve sahil de yürüyüş yapmaya karar vedik.Arada hasta olan babaannemi ziyaret etmeyi ihmal etmedim tabiki.Geçmiş olsun babaannecim iyileş hemen de öp beni doya doya...


Sahil çok güzeldi kalabalıktı çok güzel güneş vardı uçurtma uçuranlar koşanlar çekirdek çitleyenler yürüyüş yapanlar kafelerde kahvesini yudumlayanlar wowooowwwlarını alıp gelenler .........OOOOoooooo süperdi anlayacağınız.


                     Babam ve ben yürüyüşe başlamadan önce ısınıyoruz:)
 Yürüyüş başladı .........
 Bu wwwooowwww çok tatlıydı
 YYaaa annne çekmeeee artıkkkk
 Hadi poz veriyorum

 Babamla Bill Clinton pozu verdik
Canım babacım seni çok seviyorummmm

Sahilde yürüyüşümüzü yaptıktan sonra anneannem,büyük anneannem,teyzem,ben,babam ve annem Aşina'ya yemek yemeye gittik.Oraları da karıştırdım merak etmeyin.Çok güzel deniz levreği yedim afiyetle adamlar bu işi biliyorlar.
 Canım büyük anneannem benimmmmmm
 Teyzem ve ben.İçeride mutfak kontrolünden  geliyorum heryer temiz...
 Sohbet derin


 Çikolata şelalesiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Kaşarlı irmik tatlısı
Çoz lezzetli,bol gezmeli,koşmalı bir gün oldu artık ben uyuyum...Sağlıkla kalın


















Çok güzel bir gündü çok yoruldum eve gelince direkt hhoopp cumburlop yatağa






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder